Zoeken in deze blog

woensdag, januari 22, 2020

Australie

Wat een ramp daar in Australië. Je zult maar in een bos wonen en geen kant op kunnen. Omdat je bent ingesloten door een vuurzee. Soms gewoon omdat je te traag bent om op tijd weg te komen. Ik vind het hartverwarmend  om te zien hoe jong en oud zich inzet voor het redden  en opvangen van dieren in Australië.








Er kwamen deze week al kinderen om statiegeldflessen via school. Mooi! Tot mijn verrassing doet een van mijn kleinkinderen ook mee via een bepaalde stream, namelijk die van het Wereldnatuurfonds.



Ik kreeg een link naar de site waarop kinderen in actie kunnen komen.Geloof me, ik ben trots op hem.

En om maar meteen duidelijk te maken waarom ik dit blogje even tussendoor schrijf: het zou leuk zijn als ook iemand van mijn lezers zou zeggen: gaaaf, ik geef ook wat voor dit mooie doel.

hier de link

Alvast wel bedankt namens Boas en de koala beertjes.







2 opmerkingen:

  1. Erg he. Geweldig dat hij er zoveel voor doet. Zou graag helpen, maar gaat moeilijk vanuit hier.
    You may be proud!!
    Compliment voor hem vanuit Canada!!
    Groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief