Zoeken in deze blog

dinsdag, februari 07, 2012

ssst...... een kleinzoon erbij

Sssst. Stil, ik fluister snel even een berichtje. Ik mag niet zo 'opscheppen' van m'n jongste dochter, met allemaal fotootjes erbij enzo, op Hyves en Facebook, maar over mijn Blogger pagina heeft ze niets gezegd. Dusss ssst...  zet ik heel snel even een fotootje van ons nieuwe kleine wondertje voor jullie allemaal: Marcus Maassen is de eersteling van onze jongste dochter, hij is na een gezegende zwangerschap en een voorspoedige geboorte ter wereld gekommen. Daar zijn we erg dankbaar en verwonderd over, temeer daar de jonge moeder ME heeft en we ons dus best wel eens zorgen maakten over hoe het allemaal moest gaan... Niet echt gek toch he, dat je daar je hoofdbrekens wel eens over hebt... Maar... voordat we het wisten was hij er; in vier en een half uur tijd....

 Nou nu weten julie het, een fotootje dan? Niks zeggen hoor tegen Esther.... ;-)
      
       
   

11 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd,wat een lieverd,enne geniet ervan,en succes met foto's maken,hi.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schatje, van harte gefeliciteerd. Wat fijn dat alles goed is gegaan, ondanks de zorgen die je je maakte. Bijzonder vind ik dat altijd. Maak je je als mens zoveel zorgen, er is er Eén die alles in de hand heeft. En wat is zo'n pasgeboren kindje dan weer klein (ons jongste meisje is alweer 3 maand).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd zo bijzonder; gefeliciteerd hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kindje!Fijn dat alles zo voorspoedig ging.
    Fijne avond nog,

    groeten,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn, dat het goed mocht gaan. Gefeliciteerd hoor. Dit moet je delen, dat begrijp ik hoor. Je bent zo blij. Geniet ervan. En we wensen de baby alles wat nodig is toe. En de moeder herstel, ook sterkte in de verdere zorgen.
    Dag, Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje van een baby. Van harte gefeliciteerd hoor, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd hoor.Je mag best trots wezen op zo'n mooi kleinkindje.Wil het best geloven dat het spannend was.
    Geniet ervan!
    Groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat n mooi mannetje! Gefeliciteerd hoor! En hopelijk knapt je dochter gauw op. Mijn moeder heeft ook ME dus k weet een beetje wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje, om trotsop te zijn. Dat heeft je dochter goed gedaan. Gefeliciteerd. Warme groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat moet jij je rijk voelen! Hoe gaat het verder?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk bedankt voor alle felicitaties. De kleine jongen weegt inmiddels ruim tien pond... en.. ja hoor hij LACHT! Dat lijkt zo gewoon als het om zomaar een baby gaat, maar je eigen kleine klenzoon die voor het eerst naar je lacht, ach... geloof me, je smelt, echt... je smelt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief