Zoeken in deze blog

maandag, oktober 29, 2012

Bo-ter-ham-zak-jes-hart...



Wat heb ik nou gemaakt, iets wat ik zelf denk ik zomaar niet zou ophangen...
Maar als je je inbeeldt dat het organza is.... lijkt het toch wel leuk.
Iemand vroeg of ik het zag zitten om iets met boterhamzakjes te maken. Vooruit dan.
 
Een oude kledinghanger van de stomerij tot hartvorm gebogen,
 
 
 
 
 
 
heeeeeeeel veel boterhamzakjes; het dichte randje van onderen eraf knippen, vervolgens de zakjes een voor een om de hartvorm knopen
 
 
 
en de boven-en onderkanten open frommelen. Net zo lang tot het hele hart gevuld is.
 
 
 
Koord eraan om het op te hangen of leg het gewoon plat op tafel met een leuk windlicht er in. Klaar.
 
 
P.S. Een krans kan natuurlijk ook ;-)
 

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Bij mijn dochter hangt er een in de hal. Op een mokka kleurige wand. Heel mooi staat het. Wat een werk hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, een heel werk, maar ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg. Je moet maar op het idee komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch een leuk idee.Wie weet kun je het met nog iets anders maken?Je bent creatief genoeg,toch?
    Goede zondag!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief