Zoeken in deze blog

donderdag, november 25, 2010

laarsjes....

Laarsjes....


Pas stond ik in een van de vele heerlijke kringloopwinkels die ons landje rijk is, in dubio met een paar poepige felroze laarsjes in mijn handen.
En dan gaat het zo: Manlief: Wat moet je dáár nou weer mee..! Wacht je op een kleindochter of zo?
Ik: Ja... kweenie... ik heb het gevoel dat ik ze moet meenemen..
Herkenbaar?
Goed, de laarsjes gingen mee voor € 1,50 en eenmaal thuis wist ik het:

PAPIER MACHÉ







De laarsjes worden nu dus in de kranten-met behangplaksel gezet, mogen drogen, er gaat nog een laagje op, weer drogen etc. tot ik een aardig laagje heb. Dan knip ik het papierlaagje open, haal de originele laarsjes eruit, repareer de knip met nog weer kranten met behangplaksel en als de boel helemaal droog is, ga ik ze verven. Leuk rood met witte stippen of zo...
Oeps, ik hoor manlief alweer zeggen: Ja.... en wat moet je daar dan weer mee? hihi...



Het resultaat krijg je in een volgend blog te zien!!



3 opmerkingen:

  1. hallo,
    echt een leuk idee voor een kraamkado. een leuk paar sokjes of maillotje erin.
    gr cornelia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee!! Zelfs mijn man vond het leuk!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben heel erg benieuwd hoe ze geworden zijn, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief