Zoeken in deze blog

donderdag, november 25, 2010

granny squares






Granny squares

Eindelijk heb ik ontdekt hoe ik de overbekende Granny Squares kan haken. Ik wist dat het niet ingewikkeld was, maar ja... het beginnetje he.. Toen ik het eenmaal doorhad was ik niet te stuiten. Sorry, zo gaat dat bij mij als ik iets nieuws heb ontdekt. (Ik moet mezelf daar wel eens in corrigeren. ) Maar goed, snel allerlei ini-mini restjes katoen bijeen gesprokkeld en aan de slag. Ook weten hoe je ze maakt? Kijk op de Blog van www.back2basics-b2b.blogspot.com Een oud kussentje en een stukje mooie stevige stof voor de achterkant opgesnord (heerlijk, zo'n 'magazijn'!) en zie hier boven het resultaat. Kijk voor meer inspiratie eens bij Google afbeeldingen bij Granny Square, ik weet bijna zeker dat je meteen verliefd wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief